تیم بارسلونا در یک دیدار پرگل و هیجان‌انگیز مقابل حریف دسته سومی به سختی پیروز شد.

آنسو فاتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری به مصاف تیم دسته سومی اینترسیتی رفت و در یک بازی پرگل با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.

آبی‌واناری‌ها خیلی زود در نیمه نخست به گل رسیدند و رونالد آرخائو مدافع بارسلونا در دقیقه ۴ روی پاس پابلو توره گل اول را به ثمر رساند و بازی با بارسایی‌ها در این نیمه با برتری به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم شاگردان ژاوی به چالش سختی از طرف تیم دسته سومی اینترسیتی کشیده شدند، سول ده‌ویا در دقیقه ۵۹ بازی را به تساوی کشاند و عثمان دمبله هفت دقیقه بعد در دقیقه ۶۱ گل دوم بارسا را وارد دروازه اینتر کرد برتری آبی‌واناری‌ها تنها هشت دقیقه ادامه داشت و باز هم سول ده‌ویا موفق به زدن گل دوم خود و اینترسیتی شد و بازی را برای بار دوم به تساوی کشاند.

بارسایی بار دیگر به سمت دروازه اینترسیتی حمله ور شدند و پس از سه دقیقه در دقیقه ۷۷ رافینیا با پاس آلبا زننده سومین گل بارسلونا شد اما کابوس سول ده‌ویا ستاره اینترسیتی دست بردار ژاوی و شاگردانش نبود و این بازیکن با زدن گل سوم در دقیقه ۸۶ هتریک کرد و دوباره همه چیز در دیدار هیجان‌انگیز برابر شد.

چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود که آنسو فاتی فرشته نجات بارسلونا شد و در وقت‌های اضافی و در دقیقه ۱۰۴ گل چهارم و برتری بارسلونا را به ثمر رساند تا شاگردان ژاوی مقابل تیم دسته سومی اینترسیتی به سختی به پیروزی برسند.

کد خبر 732757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha